Dyrbar tid!

Det gäller att ta till vara på all tid! I det här fallet var det en reklam paus som skulle fördelas.

Jag hann borsta tänderna, ta bort allt smink, plocka ordning i vardagsrummet och släcka ner hela huset innan jag kunde sätta mig ner, och Idol åter igen började! Kände att jag då tog till vara på varenda minut!

 

Olle är kvar i tävlingen men Elin åkte! Blandade känslor från min sida. Då både Elin och Olle har varit mina klara favoriter, från start! Så det var tråkigt! Nu gäller det Olle, all min förhoppning ligger på dig nu.

 

För övrigt har jag haft en himlans bra fredags kväll! Dunder förkyld som jag är, blev det en hemma kväll. Känner mig glad och trotts min längtan efter att bara få lägga huvudet på kudden och sova, känner jag en energi inom mig? Jag hör själv hur dumt det låter! Så jag säger Godnatt nu, innan jag försvinner iväg i skrivandet! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0