Varning för långt inlägg!

Godkväll på er!

De här var nog den sista dagen på länge, då uppdateringen inte varit den bästa. Skall bättra mig redan imorgon.

Min dag har vart hur bra som helst, den har gått snabbt men så är de väl när man har roligt? :)

Skolan var riktigt bra, förutom att jag var rätt låg imorse.. Men de gick över!
De börja med att både jag och Emma drog till skolan i gympa kläder. Dv.s Mjukisbyxor, när vi väl kommer till skolan och får infon om att vi inte skall ha nån idrott och ist gå en promenad? Så jag och Emma fick dra in och lämna våra väskor i skolan. Vilket nog var ett av de jobbigaste / pinsamaste stunderna i skolan hittills.. Jag har aldrig haft mjukisbyxor i skolan om inte gympa dåra, tidigare. Så de var nåt nytt, och de lär aldrig hända igen.. Jag är lite " Anti Mjukisbyxor " för er som inte visste de! Nåjaa, dagen rullade på med SO/SV,mat, Matte och Fysik. Lämnade in min Fysik läxa och en annan inlämnings uppgift innom Fysik. Gjorde även klart mitt SO/SV test, som handlade om de vu nydligen gått igenom. Riktigt skönt! 6;orna eller dom blivande 7;orna var ju på besök idag, riktigt kul att se dom springa runt lite smått förvirrade och utsatta av alla äldre blickar! haha.

Jag och Emma stannade iaf kvar efter att vi slutat och väntade på Emma.L & Emelie. Fick trevligt sällskap utav massa från vår förra klass, trevligt. Cyklade sen hem till Emma.G tsm med dom andra tjejerna och har sen tränat dans och fixat lite. Åt även mat vid Emma och sen for vi på Soaré, niice. En riktigt rolig kväll, alla var riktigt duktiga! :)


Hampus,Jesper & Linus från " lunch rasten".


Ida och liten del utav Emma!


Duktiga Victoria från Soarén. Som bjöd på ett otroligt framträdande!


Feets!

Min kväll slöt med punka.. och regn! Som tur var fick jag hjälp av Larssons pappa som fixade mitt bakdäck.
Tack snälla, tack vare han var jag lite torrare när jag kom hem! :) hihi.

Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Ida

Snälla Emilia ta bort den där bilden på mig jag ser störd ut! :( <33333

2010-05-28 @ 14:41:52
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0