Uppdate

Hej igen!

Har vart ute på en kortis promenad med hunden, känns som han & jag börjar förstå varann nu. Kanske inte har nämnt de här förut men jag och hunden har aldrig tyckt speciellt mkt om varann innan. Den har skällt och jag har gått omvägar vid dom tillfällen vi träffat på varann.. Men nu börjar de funka och vi kan ju to.m bo under samma tak! :) hihi.

Angående nåt helt annat.. Från och med imorgon kommer de att dyka upp en annan sorts nerräkning till sommarlovet än vad jag nu har. ( Som ni hittar till vänster, i menyn! ) Men mer om de imorgon! :)


Bild tagen i typ Måndags, då jag skulle visa upp mina skilz på skateboard! Gick sådär! Jobbar dock på de! ;dd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0