Vaknade på rätt sida, idag!

Godmorgon!

Somnade inte förs sent igår, trotts att jag ändå gick och la mig i tid. Vaknade av att solen smygit sig in på små ställen i rummet, och av den där fågeln som sitter utanför och sjunger? Rätt härligt sett att vakna på endå.

Vaknade med ett mycket bättre humör idag, och tur är väl de. Så idag skall de skrattas och inte grinas! Hihi.

Eftersom vi har studiedag idag, så är vi även lediga idag med, om jag nu missat och säga de? :).
Så mina planer för dagen kommer nog bli att vara ute så mycket som helst! Skall leka lite med min bror ute också, så de blir perfekt.


Här är lite bilder på mig & bror från de senaste året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0