Pendling & dålig uppdatering!

God kväll bloggen!

Har verkligen inte vart någon bra uppdatering idag, men har inte haft tid.

Jag och Emma har försökt att ta vara på den stunden då solen tittade fram ett tag och var då ute, riktigt skönt var de allt. 24 grader om jag inte minns fel, så jackan kunde man ju glöma. Vi cyklade in till stan en stund och de var så proppat med folk, gick knappt att komma fram, ännu ett sommartecken då turisterna börjar komma. Vi har även " pendlat" mkt mellan mitt & Emmas hus. Vi har nämligen ätit mat hemma vid mig, för att slippa laga själva, sen har vi vart här hemma ( vid Emma * ) resten av tiden. Så mycket cykling har de blivit. Vi var även på maxi tidigare ikväll och köpte upp oss på lite gott. Så vi har suttit en del framför Tv;n och latat oss! :) hihi. Vi var även hemförbi mig en stund tidigare och skrämde min stackars bror, hahah. Rätt nice faktiskt.

Nu har vi just gjort oss i ordning och gått och lagt oss, ligger med varsinn data i högsta hugg och bloggar. Haha!

Hoppas ni haft en trevlig dag. Vi hörs imorgon ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0