Uppdatering ..

Hej på er!

Eftersom de blev ett snabbt & slarvigt inlägg förut, så kör jag en sammanfattning om dagen här & nu ist.

Skolan har vart bra, dagen rullade på och trotts att vi har en lång dag, så gick de rätt snabbt. Skönt. Vi började med Engelska där jag,Emma & Ida jobbade vidare på vårt arbete om Madagskar. Snart klara, skull jag tro. Sen hade vi SO/SV där vi hade värsta grin tanten till vikarie. Så den timmen gick rätt långsamt.. hehe. Sen rullade dagen på med Tyska, EV, Biologi, och Mattelabb. Så dagen gick ändå rätt snabbt.

Efter skolan cyklade jag och Ida hem hit och fikade lite. Sen satt vi och kolla igenom några dans filmer från dansavslutningen, och sen packade jag de sista och for på träning. Träningen gick rätt bra och vi fick oss ett par goda skratt. Saga och hennes kompis var även där, så vi avslöt de hela med en match. Vill bara påpeka att jag & Ida vann! :) Känner mig helt slut nu, trött, huvudverk så de blir en lungn kväll. Skall hoppa i duschen nu sen blir de nog lite läsning tror jag.

Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0