Uppdate

God kväll bloggen!

Som ni säkert lagt märke till så har de varit snålt med inlägg idag.. Men vädret har ju bara vart så bra, att man velat vara ute hela dagen. Härligt. Jag och Emma har för de mesta vart inne vid mina grannar, som är 7,8 och 3 år. Vi har hoppat studsmatta och som mest var vi nog 10 st.. Rätt kul men ändå rätt jobbigt, med barn som hoppar på en och dom verkar jju inte få ont heller. De är bara jag & Emma som får, gick där ifrån med rygg ont. hihi. Vi har även fikat med Jordgubb& blåbärs paj, cyklat och njutit av de perfekta vädret. Fick även uppdraget att laga mat till familjen ikväll, pankakor. De gick som de gick.. Emma fick komma hem hit och de blev inte så mycket bättre så Pappa fick ta över.. hihi. De jag gjorde såg bara ut som några klumpar, men i slutet blev dom någolunda runda. :)

Nu ikväll har jag & Emma vart ute, som vanligt? Vi fick oss ett gott skratt då jag gjorde bort mig en del.. haha. So Me!

Nu skall jag gå och göra mig i ordning, skola imorgon ju. Vi hörs imorgon bitti.

Godnatt! ♥


N.E.E ♥ Måste göras om snart!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det måste vi verkligen! Vi får ta någon dag när det är bra väder! :) <33

2010-05-18 @ 18:48:27
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0