Underbar kväll!

God kväll!

Känner mig så glad, svårt att förklara hur.

Har verkligen haft en jätte trevlig kväll, behövde verkligen träffa dig ikväll!! ♥ Vi har vart på maxi och handlat glass, gungat, spelat fotboll och snackat. Hur roligt som helst. Har även fått årets första myggbett, om de nu är nåt att skryta om? In the face.. Inte så värst kul , nej. :P Kom precis in, följde henne hem och tog samtigt hunden på promenad. Snackade även med Emma.G i tele på vägen hem, niice.

Skall snart göra mig i ordning för att sova. Skall upp rätt tidigt imorgon, så behöver all tid som finns till att sova.!

Vi hörs snart! :)


Do you remember?


Love it!


Kommentarer
Postat av: Emmma

tack för en toppen kväll!

klart jag kommer ihåg bilderna !

jättetrevligt var det iallafall!

jag älskar dej <3

2010-05-21 @ 23:50:45
Postat av: Ravntindra

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 16:06:08
URL: http://ravntindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0