Trevlig kväll!

Godkväll!

Har haft en ytterst trevlig kväll, med dom bästa. Blev hem rätt tidigt men de kändes bra, känner mig inte helt kry + att vädret är sjukt dåligt.. Ni skulle sett vår motvind på vägen till Maxi. De är ju ett under att vi ens kom fram, hah. Men hemvägen gick desto snabbare, det gick liksom med farten! ;)

På maxi köpte vi de mesta som vi kan behöva för morgondagens timmar på Wisby Strand.
För min del blev de, äpplen, risifrutti, mini yoghurt, godis & dricka. Både Nadja & Emma fick väl med sig ungefär desamma. Vi satt kvar på maxi en stund o kolla Tallang och snackade om morgon dagen.
Vi cyklade sen hemåt och  skilljdes åt och cyklade olika håll men vi ses ju imorgon igen!

Nu sitter jag här på mitt rum, mina kusiner kom förbi en stund så skall väl ut och vara lite social snart! :) Sen blir de nog film med mamma & broor. Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN VILKEN BILD!!!!!!! ;) <3

2010-05-07 @ 22:13:08
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0