Torsdag, morgon!

Godmorgon på er!

Känner mig fortfarande riktigt trött, jäspar var minut? Men antar att de blir bättre efter vår Gympa lektion, som vi idag börjar med! I skolan idag kommer även dom blivande 7;orna på besök, ska bli kul o se på dom, hihi. Liite svårt att tänka sig, att de faktigt var jag som gick där för 1 år sen? ;o. Slutar iaf skolan vid halv 2 ungefär, då skall jag och Emma hem och fixa en sista sak, och sen kommer nog Emma.L och Emelie hit och skall hjälpa oss med en sak. ;). Sen blir de nog lite plugg för min del, och vid 20.00 ikväll blir de att cykla till skolan igen, för att se på Soarén! :).

Har väl inte så mycket mer att säga, så vi hörs väl senare ikväll! :)

PUSS


I höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0