Torsdag!

Godmorgon eller God dag kanske!? :)

Jag vaknde vid 10 tiden, men tydligen hade Emma vart vaken ett bra tag innan! hehe stackarn som får vänta på mig! haha ;) . Vi somnade inte förs sent inatt, så de var rätt skönt att få sova ut. Tror vi sa Godnatt till varann 14 gr innan vi verkligen menade de? ;o.

Vi har iaf ätit lite frukost, de blev macka,te och jorgubbs smoothie, goott! :) Sen har vi mest latat oss, jag har precis klätt på mig och så. Känns som att vi inte har nåt speciellt tempo, men vad gör de!? Vi skall snart baka.
Kan ni gissa vad??  Och Nadja du får inte gissa! ;)

Jag uppdaterar mer senare, då jag kanske har lite mer att skriva om! :)




Hmm??


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men taskigt :( <3

2010-05-13 @ 12:09:53
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: terese

sv; Oj, okej, hoppas det blir bättre!:) Jo, det är super med mig!:)<3

2010-05-13 @ 13:16:41
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0