Snart frisk! ;D

Tjenare! ;)

Hur är läget med er idag då? Med mig är de iaf fint! :) Min onda hals börjar äntligen ge med sig, så bara de har gjort att jag kännt mig så mycket piggare idag!

Skolan har vart rätt rolig, hah! Började med Gympa då man fick välja mellan, Fotboll, gymma eller fritt typ.
Eftersom jag missat rätt mycket på dansen, så gick jag och Emma igenom den, fick även lite publik :$..
Haha vi hade väärsta baasen! gillas! På SO/SV gjorde vi inte så mycket, och på matten hade jag prov.
De kändes som att de gick rätt bra, så får väl hoppas på de bästa! :) Sen hade vi typ 15 min Teknik/fysik.
Rätt skön dag, faktisgt! :)

Vi hörs om en stund! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0