Snart 8;an!


Jag kan inte förstå att jag snart har klarat av hela 7;ans läsår? Att de snart är dags för att börja 8;an?
Vart tog läsåret vägen, liksom? Jag har verkligen klarat mig otroligt bra, genom med & motgångar.. För ett år sen var jag helt inställd på de värsta.. Omprov varje vecka, kvarsittning, inga kompisar, mobbad, ah ni förstår säkert? Men schiit, jag har verkligen bara glidit förbi allt. Vilket är sjukt skönt. Nu återstår snart ett nytt läsår, då dom första riktiga betygen skall sättas, vilket blir en ny utmaning!

Jag är riktigt nöjd med mig själv, tycker personligen jag klarat mig rätt bra med allting, som hör skolan till!


Musik lektionen!


Behöver jag skriva nån kommentar (?)


Biljard proffset? Kanske , kanske inte?


Nya vänner! ♥



Tiden går snabbt när man har roligt!


Kommentarer
Postat av: chris

åh det är absolut ingen fara! Jag tror tyvär att vi missar varandra på msn, men jag har full förståelse att du har mkt annat att göra så känn dig inte taskig! Hoppas vi är inne samtidigt imorgon :)

Kram

2010-05-26 @ 22:23:38
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anna

Häärligt att du tycker att läsåret har varit bra och att du har fått nya vänner och allt det där!

Hoppas det blir lika bra i 8:an och 9:an :))

2010-05-26 @ 22:27:26
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/
Postat av: terese

Går du i sjuan? Jag oxå ;p

Dem säger att åttan är ett segt läsår (; :O

2010-05-27 @ 13:04:02
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0