Slapp dag!

HejHej bloggen! :)

Har kommit hem från skolan nu, som ni säkert förstår. Skolan har faktisgt rullat på riktigt bra, fort har de iaf gått. Jag som inte alls gillar Onsdagar, men dagen har vart bra! :)

Mamma var så snäll och körde mig och Emma till skolan imorse, eftersom de regna. De blev dock stressigt för min del, då ja hade räknat med så mycket mer tid! hehe :). Första lektionen var Engelska läxförhöret gick bra, och fick även veta att ja blev minst godkänd på provet jag gjort. skönt. Sen rullade dagen på med SO/SV, Tyska, EV, Biologi och Matte labb. Rätt slappa lektioner. Tyskan var vi i datasalen. SO/SV kan jag och Emma inte göra så mkt på eftersom vi redan gjort allt dom gör just nu -_-, och på EV städade vi skåpen eftersom vi inte hade nåt att jobba med! hah :)

Skall ta de lungt i 10 minuter till sen börja fixa mig inför träningen.

Vi hörs snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0