sämst!

God kväll på er!

Förlåt för världens sämsta uppdatering idag. Men har verken haft tid, ork eller tillgång till att kunna blogga.
Min dag har gått i full fart, men vart riktigt rolig på många sett. Hinner inte skriva värsta inlägget nu heller , men tänkte göra en kort sammanfattning om dagen iaf.

" Jobbade " ju som sagt vid mina kusiner tidigare idag, från klockan 10-14 och allt gick verkligen jätte bra. Jag hade ansvar för kiosken och sålde korv,kaffe,kakor m.m och fick en hel den sålt. Skall även jobba imorgon med, men dock ha lite mer att göra, så de blir nog super. Mamma hämtade mig vid 14 tiden och åkte förbi en sko affär lite snabbt, fick med mig 2 par skor hem. Niice! :) Behövde verkligen lite sommarskor, då mina converse & nike skor börjar bli alldeles för varmt att gå med vissa dagar. När vi kom hem, blev de genast en promenad med hunden och fick även med mig en av grannarnas barn med hem. Filippa som går på lekis och är för övrigt en riktigt härlig & söt tjej. Vi hopapde studsmatta,lekte med hunden, gungade m.m . Kul! Åkte sen med mamma och bror och handla mat , som vi sen satt ute i trädgården och åt. Skall bli skönt sen när vår nya terass är klar så vi kan sitta där ist för mitt på gräset? hehe. Blev sen en promenad med hunden igen, innan hela familjen bänkade oss framför Tv;n. Blev dock inte så mkt TV tittande för mig, då Ida smsa och sen drog jag till henne. Vi har haft en jätte mysig kväll, har suttit ute och snackat en hel del. Vet inte hur många myggor vi dödade, och antar att vi får minst lika många myggbett. :P

Skall nu göra mig i ordning och sova, så jag orkar upp imorgon med. Har ju ett jobb att gå till nu!? ;) haha.
Har även en fullspäckad dag där efter, Puss på er vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ida

ÄLSKAR DEJ! <3

2010-05-22 @ 23:23:31
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0