Musik!


Vad vore livet utan Musik?

Jag nästan lever för de, varje lediga stund blir de musik. Om jag pluggar, promenerar, tar de lungt ah vad som helst så blir de musik. Jag blir verkligen glad utav de, och min energi laddas på nytt! Jag vet att jag inte är ensam, finns många fler där ute som lyssnar mycket på musik. Tyvärr har jag nog ingen speciell musiksmak utan lyssnar på de mesta och gillar de. Allt förtuom Hård rock skall jag nog kommenter då. Har ni någon musiksmak? Isf vilken?


Har ni någon låt som ni skulle vilja dela med er av så kommentera med låtens namn och artist. Så lägger jag upp den här på bloggen! :) Så kan vi kanske påverka andra som heller inte har någon speciell musik smak! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0