Min kväll.

God kväll på er!

Förlåt för dålig uppdatering idag , men dagen har inte gett någon tid.. Så kan de vara ibland.

Skrev ju ett snabbt inlägg till er förut innan jag for iväg, och sen dess har jag väl hunnit med både de ena & de andra. Jag, mamma och August drog och såg på små stjärnorna på hans dagis, sjukt gulligt av dom som ställde upp och uppträdde! :) Sen blev de fika och så, sen sjussa mamma mig till Terra skolan där jag mötte upp Emma.
Sen blev de musikal där en blandning utav 4,5 och 6;or var delaktiga. Jätte kul att se på. För drygt 1 år sen , stod vi på den scenen och hade musikal, läskigt att de redan är 1 år sen! ;o. Nåja efter musikalen drog vi hem till mig i spöregn, jag bytte om både kläder och hår uppsättning. Sen var Jacob och Emma utanför så vi gick ut med dom en stund. ( Simon & Charlyes syskon, för er som inte vet de! ) Sen vid 9 tiden gick vi hem till mig igen, och Emma drog just.



Bild som för övrigt inte ser riktigt klok ut, men som är tagen precis innan vår musikal förra året! Så kändes passande att lägga upp den här och nu! :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0