Min dag!

Go kväll bloggen!

Har vart ute hela kvällen så känner mig rätt frusen. Iskalla händer och fötter men de börjar sakta men säkert tiná upp! :) Tänkte lägga min sista energi till att skriva om min dag! :)

Jag och Ida cyklade in till stan och bestämde oss för att ta lite kort i de fina vädret! :) Vi träffade även på 2 utlänska män som var otroligt trevliga. Några av deras kommentarer var väl att jag var Fin som en Prinsessa? Jag var även smidig, och han ville att ja skulle hoppa ifrån ett träd tills hans famn? :O De krävdes rätt mycket från min sida, för att kunna hålla tillbaka mitt skratt. Men såfort dom gått sin väg kunde verken jag eller Ida längre hålla oss för skratt. Tror vi skratta i 45 minuter i sträck. hah. Sen gick vi hem till farmor & farfar o fika lite! :)
Lagom till att vi kom hem skulle jag äta, sen blev de ut och träffa Emma och lite annat folk. Så min dag har verkligen vart hur lyckad som helst! Häärligt!





Har inte så många bilder från idag, men skall be Ida skicka dom till mig senare! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0