Min dag!

Hej på er!

Min dag har verkligen vart bra och änn är den inte slut. Jag känner mig redan trött men kommer köra kvällen ut, och sen försöka vila upp mig under helgen.

Jag och Emma cyklade som sagt ner till stan förut, där vi kollade i lite affärer sen köpte vi med oss lite " fika ". Risifrutti och varsinn munk och gick sen till farmor och åt de. hihi :) Cyklade sen hem och tog hunden på en promenad. Följde sen henne hem en bit och skyndade mig hem och tog en snabb dusch. For sen till affären med Mamma & Tanja. Eftersom Tanja,Magnus, Filip och Dennis skall äta här ikväll, niice! :)

Sitter just nu instängd på rummet och tar de lungt, skall snart ut och äta. Sen blir de utgång för min del. :)


Emma i skogen på promenaden! ;P


Harly!

Hej på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0