Me like!

Godkväll bloggen!

Jag känner verkligen att jag inte haft så mycket tid för er dom senaste dagarna.. Men de är så mycket just nu, eller kanske inte? Men jag har verkligen prioreterat annat framför bloggen ett par dagar nu. Men jag verkligen tycker allt är så kul, jag skrattar mig igenom dagarna och allt känns så sjukt bra just nu! Skolan funkar perfekt, kompisarna, familjen ah allt! Så att uppdateringen inte vart så bra , skall självklart bli ändring på!

Min kväll har varit trevlig, som vanligt! Jag och Emma har vart på Maxi, promenad med hunden, snackat, och träffat på The Guys m.m. Jag förstår om ni kanske undrar hur vi kan tycka de är kul att cykla runt och göra ingenting? Men så är de ju faktisgt inte riktigt.. Så fort jag och Emma är i farten, så händer de nåt. Ingen av oss klara av att ha tråkigt? Vilket är rätt bra, då allt verkligen alltid blir roligt. Vi träffar oftast på vänner, eller så gör vi nånting annat. Så vi har näst intill aldrig tråkigt!
Ville bara påpeka de!

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0