Måndag morgon!

Godmorgon bloggen!

Har ni sovit bra? De har iaf jag gjort, vaknade desvärre med halsont.. Känns som ja sväljer en taggtråd!

Idag är de iaf Måndag för er som kanske missat de! ;) En av dom dagar som är lite tråkigare.. Men vi slipper dom 2 längsta lektionerna!! * Gympa & Slöjd * För vi skall på biio. Hoppas de är nån bra film! :)

Skulle egentligen ha vart med Nadja idag, men hon hade glömt de! Så kan de va! Så de blir att va med Emma ist, tror vi skulle gå på stan en stund efter Bion! :)

Nu skall jag upp och fixa mig! Vi hörs senare någon gång idag! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: / din FD BV

förlåt för allt som hänt..

jag saknar dej så otroligt!

Älskar dej <3

2010-05-03 @ 07:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0