Lördags kväll!

God kväll bloggen!

Hur har eran Lördags kväll vart? Min har iaf vart hur bra och mysig som helst!
Jag var så duktig och lagade mat till mig och bror förut, de blev korv och pommes. Lyckades faktisgt rätt bra, inget brandlarm gick och maten var inte svart. Så tror de gick hem! :) Emma kom även hit efter att vi ätit, så vi har snackat, skrattat, ätit gott och sett film m. bror. Vi fick för oss att cykla hem till henne förut för att hämta en film, bara de att det typ regna! hah. Fast de var nästan värt de! hihi :)

Hon stack just hem så jag skall väl gå och lägga mig snart. Träning imorgon bitti, men får se hur de blir med de.
Eftersom jag är så förkyld?? De återstår att se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0