Lördag 8/5

Godmorgon!

Jag har vaknat med världens förkylning! Täppt i både näsa och hals.. Men får ta alvedon och dricka mycket te så kanske de ger med sig! Har ingen lust att vara sjuk just idag. ;)

Vädret verkar ju inte heller vara på topp, men  vad gör de? Skall ju näst intill bara vara inne hela dagen!
Så de är nästan bättre med tråkigt än bra väder. Tycker jag.

Planerna för dagen är att börja göra sig i ordning, möta upp Nadja strax innan 12 och dra bort till Emma.
Där vi skall fixa oss, ta på oss danskläderna m.m. ( Jag har inte prövat mina kläder, efter att vi fixat till dom! Spännande! ) Sen vid 2 tiden blir vi ner sjussade till Wisby Strand, sen är de bara att ladda och ta de lungt. Innan vår tur att gå ut på scen.

 Som vi längtat efter den här dagen, och nu äntliigen är den här! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är ni nervösa nu? Vad skall ni ha på er? :) och lycka till idag ;-) <3

2010-05-08 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0