Lite uppdatering!

Godkväll bloggen!

Förlåt för att jag inte vart speciellt aktiv med bloggandet idag.. Men de har inte hänt så mycket så har inte haft något att skriva om, helt enkelt. Eftersom att jag är förkyld så har de blivit en slapp hemma dag, hela familjen är sjuk på nåt sätt, så jag har inte vart ensam. Tror ändå jag är en av dom som är piggast! :)

Imorgon är de skola igen då.. Har faktisgt fått sovmorgon pg.a att 9;orna skall ha NP med den lärare vi har på första lektionen. chill. Slutar vid halv 4, and I hate it! En sak som ändå är rätt skönt med den här veckan, är att vi bara går to.m Onsdag sen är vi lediga. Skönt! Har heller inte så mycket prov & läxor bara de gör att allt känns så mycket bättre! :)

Ni har väl inte missat att jag har startat en tävling här på bloggen? I inlägget innan de här.
För att komma direkt dit klicka här! 


Kommentarer
Postat av: Monkey

spelar du gitarr? det var evigheter sedan jag spelade.. får ta tag i det i veckan =) älskar ju att spela gitarr =)

2010-05-10 @ 01:10:37
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: felicia

fin blogg:-d

2010-05-10 @ 22:13:08
URL: http://woolkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0