Lickershamn!

Godkväll bloggen min!

Har kommit fram till Lickershamn nu , efter drygt 40 minuters biltur. Vi åt smörgås-tårta när vi kom fram som att jag och Emma inte var mätta redan innan liksom. Fast lite gick ju ner! ;) haha. Vi kom fram för nästan 1 ½ timme sen, på den tiden har vi förutom ätit så har vi försökt att koppla in min data i deras nätverk. Rätt kompliserat då ingen kom ihåg verken ena eller de andra. Så vi fick ringa Emmas bror som bor i England så han fick hjälpa oss, snällt. Så efter mycket om & men kan jag nu ha internett som vanligt. :) Rätt coolt för hennes bror hackade sig in i hennes data, så vi kunde sitta här i Sverige och kolla när han hållde på i hennes data ändå från England! hah , rätt nice! ;)

Nu kommer jag iaf kunna uppdatera som vanligt igen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: terese

Gud vad gott med Smörgåstårta!:O :D

2010-05-13 @ 13:04:58
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0