Långt inlägg!

Hej på er!

Klockan är mycket och vi skall när som sova. Dagen har vart lång så har en del att skriva om!

Emma & Jag har cyklat en hel del, lite här & var. Nadja var också med oss en stund, vi satt mest och snacka på en lekplats och sen cyklade vi hem till mig och spela några " barn spel" rätt kul faktikt. ha,ha. Sen var jag och Emma tvungna att dra till affären och Nadja skulle hem och äta, så de blev perfekt. Vi köpte med oss allt inför kvällen hem. Påväg hem blev vi sådär lagom genom blöta pg.a spö regn! Usch. Sen lagade en riktigt god Tacos som t.om gick att äta! :) Sen bänkade vi oss framför Tvn och såg Sommarkrysset eller en lite bit av de iaf, sen drog vi ut en sväng. Tills att de börja regna igen då vi for hem igen och såg de sista utav Sommarkrysset. Eftersom de bara vart jag, Emma & Samuel hemma vid oss ikväll så har de vart en riktigt lungn kväll, vilket vart rätt skönt. Vi stack hem hit ( Emmas hus * ) såfort mamma & pappa kom hem, så nu är vi här och skall snart sova! :-)

Föresten.. När jag och Emma tog en liten promenad senare ikväll, bl.a genom en skogs dunge då de var geggigt,mörkt halt.. Så drog jag såklart omkull.. Vilket ledde till att jag var hur j*vla geggig som helst.. Så de var bara att vända om hem igen. Emma fick sig iaf ett GOTT skratt! hah. Fast jag förstår henne, såg ut som jag skitit på mig.. ;oo


Nu är jag så trött så jag skall avsluta här, ber om ursäkt för mitt kanske oläsbara text, men hoppas ni förstår. Orkar inte läsa igenom allt nu.

Vi hörs när vi vaknat igen!

Godnatt! ♥




Gamalt kort!!


Kommentarer
Postat av: linn

tack :) allt bra med dig?:)

2010-05-16 @ 10:17:26
URL: http://proffsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0