Läget just nu!

Godkväll på er!

Kom hem för en liten stund sen, har haft en trevlig kväll, som kanske inte var så ovanligt? :)

Jag och Emma for ut efter att jag ätit en god middag tsm med alla här hemma. Vilket var både gott & trevligt. Lite stimmigt kanske , men vad annars kan man räkna med när de är 3 små barn vid bordet. hehe .
Vi stack iaf ut sen, träffade lite folk här & var. De var 2 rätt mystiska killar som typ följde efter oss och skrek o massa efter oss? Haha. Men efter den här galna dagen , är vi nästan vana! ha,ha. Nåjaa, cyklade iaf med Emma hem sen och lämnade hennes mammas cykel som jag lånat idag, etersom jag fick punka igår? ;oo.
Eftersom min kära mor heller inte kunde ringa så fick jag gå hem, så fick mig en promenad. Rätt härligt, de med! Sådär 30 minuter tog de!

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och SMS;a lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0