Kväll

God kväll bloggen!

Kom hem för en liten stund sen, har nog aldrig vart så skönt att bara få komma hem. Har ju som sagt inte vart hemma nåt sen jag slöt skolan hehe. Åt mat vid Emma förut, sen drog vi ut en sväng. Tänker inte berätta vad vi gjorde.. hahaha ;dd. De slöt med att vi stod o snacka om en massa och bestämde lite inför helgen o så.
För er som inte redan vet de, så åker jag med Emma och hennes familj till Lickershamn i några dagar imorgon. Skall bli riktigt roligt, faktistg. :) Dirrekt när jag kom hem gick jag in till bror som var ledsen och skulle sova, så han somna i min famn. Så sött! Älskar han! : ) ♥

Jag skall nu kolla igenom tävlingen och sen även meddela er! Så håll ögonen här om några minuter, igen! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0