Jag lever! ;)

Hej på er!

Förlåt för kass uppdatering av mig.. Men jag har haft så mycket annat att göra så har inte haft någon tid!.

Skolan har vart riktigt bra faktisgt, dom 4 lektioner vi hade rullade på hur bra som helst.
Åkte bil både till & från skolan idag pg.a de otroligt tråkiga vädret som vart. Efter skolan stack jag och Emma hem hit och åt lite " mellis/lunch. " Vi fick även för oss att börja baka rulltårta så vi satt fart och gjorde de. Under tiden kom även Nadja och vi fick lite hjälp av henne! :) Tuur de. Den blev faktisgt rätt lyckad.
Sen har vi tränat och gått igenom hela dansen, så nu sitter den verkligen. Skönt. Känner mig rätt säker på allt och så. Vi har även fixat naglarna, eftersom jag och Emma är i färggruppen Orange så skulle vi oranga naglar + tröja. Lika som Nadja, bara de att hon har färgen blåå! :)
Vi kommer vara såå snygga, imorgon! hah.

Dom stack för en liten stund sen, så skall ta de lungt en stund nu. Sen blir de iväg till maxi med dom och handla lite. 

Vi hörs snart! :)


Den gick faktisgt att äta! :)


N.E.E ♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!! <3

2010-05-07 @ 22:15:05
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0