hemma vid Emma

Hej Bloggen!

Förlåt för världs säämst uppdatering idag. Ha inter haft  tillgång till data och har ännu inte kommit hem ifrån skolan!

Skolan har vart bra slöt vid 2 tiden då jag och Emma stanna kvar och gjorde vårt SO prov. Så nu är de klart, skönt också! :) Tycker lite synd om mig själv , för alla killar i klassen bestämde sig nämligen för att sms bomba mig. Så tror de blev 2000 sms totalt. Men vissa verkar ha börjat igen.. hah. Rätt jobbigt faktisgt!
Nåjaa jag och Emma drog in till stan en sväng efter skolan, vi kolla lite och sen drog vi hem till henne och där är vi nu! Skall äta här sen blir de iväg en sväng som gäller! :)

När jag kommer hem lovar jag att berätta vem vinnaren av tävlingen är! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0