Hemma igen!

God kväll bloggen!

Blev inte så mycket till inlägg när jag kom hem från träningen förut, men ingen tid gavs!
Självaste träningen gick snabbt, vi gick igenom dansen ett par gånger och sen var vi klara. Så de blev inte längre än ca 30 minuter. Snabbt jobbat, måste jag säga. Imorgon blir de lite träning och genomgång tsm med Emma & Nadja, så att allt verkligen sitter inför Lördag! :)

När jag väl kom hem blev de att äta mat hoppa i duschen och ut och träffa Emma.
Vi cyklade runt rätt mycket och snacka, sen när vi börja känna oss frusna blev de hem hit som gällde.
Så nu har jag just följt henne hem en bit.

Det var min dag de eller kväll kanske man säger! :)


Niice bild, hahah. tagen precis innan träning igår kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0