Härlig Söndag!

Hej på er! ♥

Måste börja med att säga att den här Söndagen har vart hur bra som helst.

Jag och August har haft rätt mycket tid tillsammans idag, som jag skrev i ett tidigare inlägg, vilket har vart jätte mysigt. Emma har också vart med en hel del och de gjorde de hela ännu lite roligare. Vi har vart rätt flamsiga idag, måste jag nog även ekänna..! höhö. Vid 5 tiden stack jag hem och gjorde mig iordning för att sen åka till resturangen. Farmor hängde också på eftersom de är lika mycket hennes dag som mammas! :) Vi åt oss propp mätta och jag gick sen hem, mötte även upp Emma. Sen har vi vart ute hela kvällen och jag kom precis hem. :)

Här kommer massa bilder!


Vi har lärt oss att åka skateboard idag, även om Agge för de mesta ville sitta på den!




Coolingar!


Vi väntade på att Emma skulle komma, så att vi kunde...


... dra till Maxi och handla glass! ;dd


Min jätte potion till Natchos var riktigt god! Rekomenderas verkligen! ;)


Kvällens outfit! Enkel men rätt snygg! :)


Samuel! ;D

Som sagt så har jag haft en riktigt bra Söndag! Me like. Skall nu lägga mig och läsa en skvaller tidning som jag köpte påväg hem förut. Godnatt vi hörs imorgon bitti! :)

( P.S Har jag inte en av världens sötaste lille bror (-sor) ?? ♥ )


Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig dag du verkar ha haft! Trevligt värrre! :D

2010-05-30 @ 22:17:59
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0