Härlig dag!

Hej på er!

Vilket väder de vart idag, helt fantastigt! Har vart så varmt att jag vart ute i linne, hoppas värmen håller i sig nu bara! :)

Skolan har vart bra, vi började med Gympa och ah.. De gick som de gick!. Sen blev de SO/SV, mat, matte och Teknik/Fysik. Vi slöt vid halv 2 och det var verkligen skönt att veta att man har halva dagen kvar att hitta på något. Skönt. Vi hade Matte 7;a test idag, och de kändes verkligen inte bra. Eftersom vi inte kunnat plugga på nåt sett så gjorde jag bara så gott jag kunde, och tror inte de kommer räcka hela vägen.. Fick även tillbaka ett matte prov jag gjorde för drygt 2 veckor sen, fick G + så de är väl inte så bra de heller.. Måste skärpa mig nu!

När jag kom hem blev de en promenad med Harly ( en hund vi är hunvakt åt, i 9 dagar framåt..! )
Så både jag och hunden fick oss en liten promenad på ca 1 h. härligt. Väl hemma igen, fixade jag mig lite snabbt och stack sen till dagis där de var dropp-in-fika. Så fikte lite med mamma & bror.

Just nu sitter jag ute på trappen och skriver till er, skall nog ta en kortis med hunden igen! :)

Vi hörs om  en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0