Freeedaaagg!

Godmorgon på er!

Blev inget kvälls inlägg till er igår, hade börjat skriva ett till er man hade ingen lust och därför strunta jag i de..

Min kväll igår var iaf trevlig. Jag och Emma cyklade lite, vi bytte områden kan man väl säga? Vi var inte kvar på Terra iaf. Sen så snacka vi och så, innan vi cykla år olika håll. Blev inte så lång tid ute igår, eftersom maten blev så sent, men de funka bra ändå. När jag kom hem, blev de kvälls promenad med hunden. Skulle bli en kortis men blev en lite längre. hehe. När jag väl kom hem, kände jag mig trött, låg har ingen aning om vrf, så jag satt bara med datan i knät tills jag insåg att klockan var för mkt.. So me!

Idag är de äntligen Fredag också, har verkligen längtat efter den här veckans slut! Härligt med helg nu.
Har tyvärr lite plugg och sånt att göra.. Men fundera på att flytta fram de tills Måndag ist?  Vi får se..

Skriver mer senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0