En riktig familje dag!

Hej på er!

- Jag är så trött, så trött!

Min dag så här långt har vart bra. Åkte med Mamma,Pappa och Agge förut. Vi har kollat runt på en massa trädgårdsmöbler och annat till vår terass som nu börjar bli klar. Vi åt även en god lunch inne i stan och en snabb runda på stan hanns också med. Fick med mig ett par solglasögon hem och sen så bytte jag ett par leggings. :)
Var även förbi Maxi och handla upp oss på de som behövdes hem inför en hemmakväll.

När vi väl kom hem gick jag och la mig med en tidning och tror även jag somna? he, he. Känner mig dock inte piggare för de, nästan tvärtom? Skall nu sätta fart med städning av rummet och pluggning.

Vi hörs om en stund igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0