Emma! <3

Go kväll bloggen!

Vet inte hur många gånger jag påpekat detta, men ni anar inte hur uppskattat de är att de nu är helg. Jag fullständigt myser med tanken! :) hiih.

Sitter på Emmas rum och väntar på att hon skall äta klart. De var sjukt länge sen jag var här, tror vi kom fram till att de var i julas nån gång? sjukt ju. Ajja nu är vi iaf, igen och de Gillas! Innan vi for hit var vi hemma vid mig, jag åt mat och sen snacka vi en hel del , om allt mellan himel och jord. Innan Emma kom hem till mig förut, så var jag inne vid grannen och lekte med deras barn. sweet! Men stack där ifrån då hon kom.

Tror vi skall till maxi om en stund, men de återstår väl att se! Ha de bra , så hörs vi snart! :)

Hittade denhär trevliga bild på oss 2, från förra året. hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0