Chill dag

Hej på er!

Förlåt för jag inte skrivit sen imorse.. Men de har vart fullt upp, så hoppas ni förstår!

Skolan har vart bra, började med Engelska där jag, Emma & Ida fixade de sista på våran redovisning som skall vara klart om en vecka. Sen hade vi SO/SV, Tyska, EV, Biologi och Matte labb. SO/SV såg vi film, så den lektionen gick snabbt, på Tyskan gjorde vi inte så mkt, typ hänga gubben?? :) På EV gjorde jag och Emma klart dom få läxor vi har, skönt att bli av med de. På Biologin gick vi mest igenom inför provet nästa vecka och på labbet spelade vi spel. Så en riktigt chill Onsdag! Slöt vid halv 4, då drog jag och Emma hem till henne. Drack smoothie , som vanligt?? Men sjukt gott :). Sen har vi dansat , kom faktisgt en bra bit. Imorgon blir de att filma ;oo. Hoppas de blir bra!

Ajja har precis ätit, så skall byta om sen blir de ut en sväng! :)


Bilder från Mattelebbet idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser ju helt störd ut! Ser ut som att jag inte når upp till bordet?! :O

2010-05-26 @ 18:38:17
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0