Bildinlägg kommer!

Hej på er!

Har precis lagt mig ner i sängen, helt slut är jag. Efter att jag och Emma gjort oss i ordning förut stack vi hem med alla mina saker hit, och sen tog vi en cykeltur. Vi bestämde oss sen för att åka hem var & en till sitt, vilket var rätt skönt de också. Eftersom vi nu vart med varann i 4 dygn, natt som dag . Fast kul har vi haft! :) Så när jag kom hem satt ja fart med att packa upp alla mina saker och tog en ordentlig städning av rummet. Riktigt skönt, så nu är de också gjort. Skall nu bara slappa och verkligen vila upp mig, är verkilgen trött just nu! :) hehe.

Tänkte ladda upp lite bilder från dagarna med Emma nu, såfort jag lagt in dom i datan! Så de kommer ett bild inlägg snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0