Älskade & efterlängtade sol! ;dd

God dag bloggen! Vilket väder de blev nu under eftermiddagen, de gillas verkligen!

Skolan har vart bra, dagen har rullat på! Vi började med Matte jobbade på rätt bra där, sen SO/SV där vår lärare var sjuk, så vi hade vår Engelska lärare där? hah. Efter ett långt pass SO/SV var de dags för ännu ett långt Engelska lektion. Gick dock rätt snabbt nu när vi har nåt att jobba med. Jag,Emma och Ida skall nämligen göra ett arbete om Madagaskar. Rätt kul faktiskt! Sen hade vi mentorstid, där vi fick veta att en av våra mentorer skall flytta och sluta på skolan.. Rätt tråkigt, men han lovade oss en lika bra "inhoppare" hur de nu skll gå? ;p.
Sen lunch och efter de var de bara Tyska kvar. Så en rätt chill dag. Vi har fått en vikare på Tyskan eftersom vår vanliga lärare typ skall få barn nu? Så vi skall ha nån som heter Danielle fram till sommarlovet. Hon verka jätte bra och lyssnade mycket på vad vi ville göra, så de kändes bra.

Juste! Eftersom jag inte hade nån tystläsnings bok på Svenskan var jag tvungen att låna en ny.. Och Erik en av lärarna tvingade mig att låna Dr mugg.. De har ni väl sett på TV nån gång? ;oo Nåja, rätt kul men ändå rätt pinsamt.. Då jour eleverna i bibblan skrattade och Ewa som jobbar där frågade mig; Är du seriöc? hahaha.

Har precis kommit in från att ha legat ute i solen och latat mig! hihi. Skall nog gå ut nu igen! :)

Vi hörs om en stund!


Bild tagen för rätt exakt 1 år sen.. Nere i Östa Gravar inne i stan m. Emma.L! :)


Kommentarer
Postat av: terese

Det har varit jättemycket sol idag! :D :D

2010-05-18 @ 21:44:24
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Emma

glömmer aldrig !!!

2010-05-20 @ 07:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0