5 dagar ledigt nu då! ;)

Hej på er!

Kom hem för en liten stund sen, så nu sitter jag här och fikar lite! Pappa hade ställt fram kärleksmumms och hallon grottor eller vad de  nu heter. Jätte gott är de iaf! :)

Skolan idag är varit OK lite dryg som alla Onsdagar. Men med lite roligt folk i omgivningen är allt så mycket bättre.
Har fått en liten person som halvt hänger efter mig, eller liten och liten har går faktisgt i 8;an! hahah.
Han springer runt och typ trycker in sitt huvud i mitt skåp bara för att hälsa på mig (?) De säger de mesta. Haha, men så sjukt härlig person! :) Slöt iaf vid halv 4 och då cyklade jag och Emma i världens motvind hem. Vi har hittat en ny liten väg hem, i skogen. Jätte mysigt att cykla där eftersom runt hela stigen är de som ett enda stort vitt täcke utav vitsippor. Otroligt fint faktisgt! :)

Skall ta de lungt en stund nu, sen blir de att packa,duscha och äta mat. Sen blir bär de iväg.
Men skriver mer om de senare! :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hmm och hur kom ni på den? ;)

2010-05-12 @ 16:41:43
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0