Nadja!

Godmorgon bloggen!

Förlåt för att de inte blev så mycket fler inlägg igår.. Men hann aldrig med att skrvia ett inlägg.

Jag kan väl börja med att säga, att jag hade en sjukt rolig kväll! :)
Cyklade iaf hem till Nadja vid 7 tiden. Sen så satt vi lite vid datan , och hon lärde mig en massa saker
om ett bild program bl.a, vi kolla även lite dans videos på youtube och så. Sen gick vi ut en liten stund med Jesper & Håkan, jag och Nadja tog en massa kort och så. Vi tvinga även Jesper att va fotograf! :)
Vi gick väl in efter en stund, när de börja bli kallt. Så vi fortsatte att ta massa kort inne, pratade även om de mesta, typisgt oss! ;) Jag cykla iaf hem vid halv 11 tiden.
Tack för en jätte bra kväll, Nadjiis! ♥  Måste göras om!



Kommer fler bilder senare!

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Aww tack detsamma Emiliis! <3

2010-03-23 @ 10:57:26
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0