Minnen!

Godmorgon bloggen!

Vaknade för en liten stund sen, så jag har inte hunnit taa mig upp ur sängen ännu.. :P
Ligger och chattar med Nadja, så de går ingen nöd på mig! :)

Har kollat igenom massa bilder som jag tydligen hade i min data..
Tänkte lägga upp lite här!



Se hur liten jag var.. Kommer så väl ihåg de där ögonblicket, ett av dom bästa! I Think! :)


ca 1 år sen.. Saknar! ♥



Sjukt rolig kväll. Den 22 Juli 2007 tror jag! Love it!


Bulgarien -07!


Thailand - 09

Legoland - 04/05 kanske?



I Bulgarien, hade sånna där flätor i luggen! Haha! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder. Reser ni mycket? :)

2010-03-20 @ 10:11:09
Postat av: Nadja

Vet du :O Den där bikinin som du har på bilden på bulgarien 07 sån hade jag med TWINS :D hah <33

2010-03-20 @ 10:37:26
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Anonym: Vi reser lite då & då. Skulle nog inte kunna säga att vi reser mkt, men oftare än dom som aldrig reser! :) Hehe.



Nadja: Haha COOLT! De var typ min favorit bekini, men den försvann, typ? :( <3

2010-03-20 @ 11:24:57
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0