Magont...

HejHej!

Förlåt för säämst uppdate...

Min lördagskväll var riktigt mysig igår, vi åt planka,godis, och hade de allmänt mýsigt till Melodifestivalen!
Ja är riktigt nöjd över att min favorit Eric Saade kom 2;a. Så de räckte för min del.
Sen hade jag ju redan inställt mig för Anna som vinnare, så de gjorde inte mig så mkt de heller då.
Hoppas hon lyckas bra i Eurovirsen

Hela kvällen slöt med tårar, och sjukhusbesök.. Vi kom inte hem förs sent inatt då jag somna direkt!
Där har ni en anledning till min dåliga uppdatering!

Dagen har väl vart så bra den kan, med alla besvär! Åkte ner till sjukhuset imorse igen för att ta
blodprov och prata lite. Kom fram till vad de kunde va och så, så fick med 2 olika medeciner hem.. Blöö!
Sen har min dag spenderas tsm med favoriten Emma.L, har haft sjukt kul med henne <33. Vi har vart på maxi, bakat med bror och hans kompis och haft de allmän kul tsm. Tack för en bra dag!

Kvällen avslutades med en film, sorlig men bra.. :)

Nu ska jag sova och ladda batterierna för den kommande veckan!

Lovar att uppdatera mer imorgon, med bilder och massa inlägg!!

Här är bilder från igår!!


Vår uppdukning inför melodifestivalen!!

Sötaste Ida <33.



Blööö...



Hade inget att göra igår på sjukhuset, så ja gjorde om denhär bilden! :)

Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas att allting fixar sig! :) <3333

2010-03-15 @ 07:27:40
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Ida

USCH FÖR BILDEN PÅ MIG! :O <3

2010-03-15 @ 18:22:02
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0