Uppdate

Hejjs bloggen! Saknat mig? :)

Fick bli ett snabbt inlägg förut, men nu ska jag berätta lite mer om dagen! ;)

Skolan har vart hur bra som helst, förutom att jag kände mig rätt trött den första delen av dagen.. heh! :) Men piggna till efter maten. Hände väl inte så mkt kul som är värt att berätta egentligen!? ;) Efter skolan cykla jag och Ida hem till mig, så åt vi mellis och hade de trevligt! Vid 5 tiden cykla vi hem till Ida, där hennes pappa körde oss till Träningen.

Asså serriöst vi var sämst ikväll.. Vi hade inget flyt över huvudtaget? Kändes som de var första gången jag spelade..
Men vi får sattsa hårdare nästa gång! De var sista träningen på 1 vecka nu. Eftersom Ida reser bort + att de är påsk, så tar jag en tränings paus, över en vecka! :)

Nu är jag iaf hemma, ska hoppa i duschen snart, sen blir de Andra Avenyn! :) Love it!







Lite bilder frfån skolan, idag! :)


Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0