Uppdate

Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu, eller drygt 5 timmar sen.. haha! :)

Har iaf haft fullt upp så har inte lagt ner nån tid till bloggen.
Tänkte ta mig tiden och berätta lite snabbt, så ja slipper ta allt senare ist! :)

Jag och Ida stack ju som sagt ut och sprang tidigare, precis när vi kom ut börja de regna! :(
Typisgt!! Vi kom iaf iväg. Så vi fick oss en lite runda. Trevligt!
När vi kom hem la vi in massa bilder i datan och fixade lite, hon gick hem vid 5 tiden. Duktig som hon var glömde hon sin mobil här.. Haha! Så mamma och jag åkte och lämnade den samtidigt som vi åkte till affären.
Nu håller hela familjen på och städar huset, så de är strålande fint här just nu! Härligt!
Ska snart hoppa in i duschen  , sen kommer Emma hit. Äntligen! Har verkligen saknat henne, ska bli skönt att träffa henne igen. Var ju typ 1 vecka sen sist ;O

Nåja.. Här kommer lite bilder!


Hahah, se på mig? Min toffs på mössan flyger lite därbak! hah! :)



Snyggingarna!


Vi hörs om en stund!


( Fler bilder finns på facebook! )


Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar redan! <333

2010-03-20 @ 11:32:24
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0