Uppdate

HejHej!

Har valt att inte skriva så mycket till er idag, eftersom jag har en frågestund för tillfället!
Därav min dåliga uppdatering!

Har iaf vart med Emma idag! Vi har väl inte gjort så himla mycket..
Typ vart ute och skojjat i snön & ätit våfflor! :-) Haha!

Just nu håller jag på o fixa iordning mig inför ikväll. Ska ha lockigt hår, så ska spraya de o så!
Ska även välja kläder m.m.

Ikväll är de ju även Andra Chansen i Melodifestivalen!
Jag har då gjort en egen liten chansning på hur de kommer gå..
Om dom jag har chansat på gå vidare kommer jag att springa ut och mula mig själv.. Haha
Jag och Emma har väl slått vad eller vad man ska säga... Haha!

Här kommer iaf min cansning!



Vad tror ni?

Ska iaf åka iväg snart, så de kommer inte bli så mycket fler inlägg!

Vi hörs när jag kommer hem , igen! :-)




Frågestunden är fortf. igång!

Tryck här för att komma direkt dit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0