Torsdags, lovers? ( kanske? ;O)

HejHej!

Kom hem från skolan för en liten stund sen!
Måste ekänna att den här Torsdagen har vart bättre än dom brukar.. Vilket är super! :)
Så just idag tar jag tillbaka " Torsdags hataren" .. Men bara för den här gången! ;)

Vi började iaf med sovmorgon, sen SO, men vi slapp 45 min av den. Sen Svenska, mat, matte men vi var på rock konsert ist, sen bild utan lärare typ:P, sen NO. Så de har vart fett soft! :) Haha.

Nu ska jag ta de lungt en stund, och sen vid typ 6 kommer Nadja! :)
Vid typ 19.20 åker vi till Dansen! Yippie! :) Haha.
Får se om jag kan va med eller inte pg.a min förkyling, men de fårvi se! ;)

Så den här Torsdagen har vart hur bra som helst! :)

Vi hörs snart.


Kommentarer
Postat av: Boolasophie

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:48:37
URL: http://boolasophie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0