Torsdag! :)

HejHej! :)

Hur har eran dag vart? Min har väl vart bra. Vi började klockan 8 som vanligt, men på solbega badet, för sim-test!
Var dock inte med, för hade verkligen ont i min mage.. Och Eftersom jag var godkänd sist, var de inget måste.

Sen rullade dagen på med SO/SV, Matte och Teknik/Fysik! Så en bra dag!

Vet ni? Jag som verkligen hatade Torsdagar förut, har nu ändrat min åsikt! Nu har vi inte alls lika långa och jobbiga dagar i skolan, på Torsdagar så de är sjukt skönt! Förutom att jag haft kramper i magen, mer eller mindre hela dan, så har de vart en bra dag! :) haha. För er som vill veta! ;)

Ska sätta fart och verkligen stor städa mitt rum nu. Ska sätta på musik och verkligen göra fint här inne nu! :)
Låter bra va? Och eftersom ni tjatat rätt mkt tidigare om att ni vill ha bilder på mitt rum, så kanske jag kan bjuda på det sen! ;)

Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0