Tiisdag

Godmorgon bloggen!

Sovit bra? De har iaf jag gjort! :) Har drömt en massa konstiga saker hela natte, så de första jag gjorde när jag vakna var att kolla om de stämde! :D Som tur var, gjorde de inte!

Vädret idag verkar bli sool! Me like! Så skönt dom stunder som solen dyker upp!

Skolan idag är en kort dag, från 8-14. Så de är ju riktigt skönt! Sen imorgon är den sista " vanliga " skoldagen innan lovet. För på Torsdag blir de massa annat skojj!? :).

Mina planer för idag, är då skola, sen hem och städa rummet, plugga Engelska och sen va med Emma! I think!

Om jag skulle fortsätta att skriva nu, skulle jag aldrig hinna i tid till skolan.. Hehe. Så vi får ta de efter skolan ist,

Ha en bra dag!


Bara jag som tycker, att jag ser ut som en ledsen hund? Men jag är inte så ledsen, som jag ser ut! :)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0