Städ-hjälp!

HejHej!

Har vart hemma några timmar tillbaka.. Men jag somna dirrekt när jag kom hem. Så de blir ett inlägg först nu!

Åkte ju som sagt ut till Lickershamn tsm med farmor & farfar vid 11 tiden. Där vi har sommarstuga, där var de verkligen på tiden att städa undan från vintern.. Schitt vad de såg ut! Men eftre några timmars städande, såg strålande rent ut. Så skönt att lämna de med ett bra resultat, desutom är de skönt att ha vart till någon nytta! :)

Ligger just nu i sängen och chattar lite o så.. Ska snart hoppa in i duschen, sen klä på mig lite snygga kläder, för hittills har jag bara gått runt i ett par slitna mjukisbyxor & tränings jacka! Haha! Skönt de med ibland..

Skriver mer snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0